Caiet de insemnari

Aprilie 30, 2012

Cum am castigat o camera video

Filed under: Special — Iulian Fira @ 13:43 +00:00Apr
Tags: , , ,

M-au vazut cativa prieteni manevrand o camera video si, stiindu-ma zgarcioman si nu foarte pasionat de tehnologie, s-au mirat foarte. Am incercat sa le explic ca am castigat-o cu blogul, dar asta a dus la alte nenumarate si felurite intrebari, asa ca m-am gandit sa consemnez aici, sa ramaie intru vesnicie.

Am participat la un concurs organizat pe Blog Awards de Blogatu si roviniete.ro si, desi am scris din perspectiva unui pieton, adica acela pentru care rovinieta nu e decat prilej de scandal pe la televizor, am reusit sa castig simpatia juriului si, implicit, premiul cel mare pus in joc.

Le multumesc organizatorilor si sper ca ati priceput cu totii de unde a aparut camera video in viata mea, ca daca mai spun povestea asta o data, cred ca o sa inceapa sa degenereze.

3 comentarii »

  1. sincere felicitari!

    Comentariu de Roberts — Aprilie 30, 2012 @ 13:43 +00:00Apr | Răspunde

  2. bravo, felicitari
    e HD ?🙂

    Comentariu de Vlad — Mai 12, 2012 @ 13:43 +00:00Mai | Răspunde

  3. Da.

    Comentariu de Iulian Fira — Mai 13, 2012 @ 13:43 +00:00Mai | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

