Caiet de insemnari

Iulie 5, 2012

Tricoul il face pe blogger

Filed under: Special — Iulian Fira @ 13:43 +00:00Iul
Tags: , , , ,

Acest tricou este special pentru mine pentru ca reprezinta premiul de la RoBlogFest 2011 pe care l-am castigat la sectiunea Blog de filme. Nu, nu este o parte a premiului, ci este premiul insusi. Stiu, si eu m-am mirat, eufemistic spus, cand l-am primit si am avut mari dificultati apoi in a demonta scenariile persoanelor binevoitoare care imi preziceau ba 1000 de Euro, ba ceva tehnologie de varf.

Asta nu insemna ca acest tricou imi displace; dimpotriva, purtandu-l, simt testosteronul saltand si ma imaginez in stare sa bat cu o mana 10 malaci si cu cealalta sa prind de mijlocel o diva parfumata care se topeste la atingerea-mi barbatoasa.

In concluzie: unii beau ca sa-si faca nitel curaj, eu doar iau acest tricou pe mine.

2 comentarii »


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

